Egyéb fogyási tippek. Kapcsolódó cikkek


Alapelvek:

Írta: Váczy Anikó Számtalan diétás irányzat létezik, a fogyásnak azonban csupán két fő tényezője van: a kalóriadeficit és a rendszeres testmozgás.

Mindez egyértelmű, mégis sokszor hiába vetünk be mindent, a kilók csak nem akarnak lemenni.

a kihagyás segít a fogyásban legjobb fogyni bárok

Ilyenkor kétségbeesetten gyűjtjük a különböző praktikákat, amelyek gyors és hatékony fogyást ígérnek. Az alábbi tippek garantáltan a kedvenceink lesznek, hiszen nem igényelnek radikális változtatást, mégis működnek. Egyéb fogyási tippek az étkezésekhez!

9 tuti tipp, hogy felgyorsítsd a fogyást

A vércukor stabilizálásánál kiemelten fontos, hogy rendszeresen együnk, kis adagokban. Azonban egy friss kutatás során kiderült, sikeresebbek a fogyókúrában azok, akik kevesebbszer esznek nagyobb adagokat.

Ezt a jelenséget avval magyarázzák, hogy a bőséges étkezések emésztéséhez szervezetünknek több kalóriára van szüksége.

Bár nem feltétlenül ez a jó taktika, a szüntelen nassolást mindenképp hagyjuk abba, még akkor is, ha egész nap csak egészséges ételeket egyéb fogyási tippek. Figyeljük szervezetünk jelzéseit, 280 font fogyás ezek alapján álljunk be napi háromszori vagy ötszöri étkezésre.

Ezek is érdekelhetnek

Válasszuk a rövid, de hatékony edzéseket! A kutatók feltételezik, mindez avval van összefüggésben, hogy akik sokat edzenekhajlamosabbak többet pihenni és sajnos enni is.

mysimba fogyni

Heti négyszer fél óra testmozgás éppen elegendő a fogyáshoz. Azonban, ha a hosszabb edzések hívei vagyunk, figyeljünk arra, hogy ne együk magunkat degeszre mozgás után, a kanapén heverészve.

Mintaétrend:

Együnk bátran komplex szénhidrátokat! Bár a ketogén diéta hatalmas népszerűségnek örvend, a kutatások mégis arra hívják fel a figyelmünket, hogy akik rendszeresen fogyasztanak teljes kiőrlésű gabonákat, vékonyabbak, mint szénhidrátszegény diétát folytató társaik.

karcsúsító felsők széles vállig éget zsír mém

A szénhidrátok emésztéséhez plusz energiára van szükség, illetve a rostok remekül telítenek és gondokodnak a jó emésztésről is. Együnk ezentúl bűntudat nélkül tönköly kenyeret, barna rizst és zabkását, majd fogadjuk egyéb fogyási tippek a bomba alakunkra tett bókokat.

Aludjunk hűvösben! A Columbia Egyetem kutatása szerint azok, akik 7 óránál kevesebbet alszanakhajlamosabbak a hízásra. Érdemes tehát nem az alvás csökkentésével növelni aktivitásunkat.

További cikkeink a témában

Azonban nemcsak az alvásra fordított idő, hanem a hálószoba hőmérséklete is hatással lehet fogyókúránkra. Ne együnk meg mindent, ami a tányéron van!

egyéb fogyási tippek segít- e az lpg a fogyásban?

Legtöbbször már csak a szemünk kívánja az utolsó falatokat, és egyáltalán nem hallgatunk szervezetünk jelzéseire. Amikor azt érezzük, tele vagyunk, nyugodtan tegyük le az evőeszközöket, elkerülve a felesleges kalóriabevitelt. A táplálkozási szakértők szerint evvel az egyszerű trükkel napi kalóriát spórolhatunk, amely fél év alatt 4,5 kg fogyást eredményez, bármely egyéb erőfeszítés nélkül.

Fotó: RF.