Hogyan lehet mérni a fogyás sikerét


Testsúlycsökkentés idején gyakran érezzük úgy, hogy a mérleg az ellenségünk. Holott inkább a barátunk kellene, hogy legyen, csak tanuljunk meg bánni vele!

Kapcsolódó cikkek

Mérjük rendszeresen a testsúlyunkat! A pillanatnyi súlyunk nagyon sok mindentől függ: pl.

  1. Egészségesek a súlycsökkentés érdekében
  2. Írta: Váczy Anikó A legtöbben inkább kihajítanánk a mérleget a fürdőszoba ablakon, minthogy rálépjük és szembesüljünk az aktuális testsúlyunkkal.

A rendszeres testsúlymérés jelentse azt, hogy hetente egyszer, mindig a hét ugyanazon a napján, reggel, ébredés után mérjük a súlyunkat. Így látjuk majd a trendet és nem stresszeljük magunkat feleslegesen.

Segítünk kitartani, ha nem mozdul a mérleg!

Ne váljunk mérleg-függőkké! Használjuk ugyanazt a mérleget! Ha egyszer otthon, egyszer a barátunknál, egyszer az edzőteremben mérjük a súlyunkat, ne lepődjünk meg, ha ellentmondásos értékeket kapunk.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Szerezzünk be lehetőleg egy tizedesjegyig mérő digitális mérleget, hiszen így hogyan lehet mérni a fogyás sikerét majd a pontos súlycsökkenést. Pucéran méredzkedjünk! Ezért is jó az otthoni mérleg, reggel, ébredés után mérjük magunkat, ruha nélkül.

A fogyókúra sikerét nagyban befolyásolhatja:

A hetente egyszer mért súlyt jegyezzük fel egy táblázatba. Akkor is, ha épp nem csökkent a súlyunk az adott héten.

Ezt ne szégyenként vagy kudarcként éljük meg, hanem illesszük be a trendbe és gondoljunk utána, hogy mi lehet az oka. Nőknél tudni kell, hogy a menstruációs ciklus is hatással van a súly ingadozására — akár peteéréskor, akár a pre-menstruációs időszakban nőhet a testsúly.

a legjobb fogyás 3 hónap alatt éget 1 kg zsírt hetente

Tűzzünk ki reális részcélokat! Gondoljuk át, hogy hány kg-tól szeretnénk megszabadulni — és adjunk magunknak erre időt.

Hogyan méred a fogyásod eredményességét? Mérlegfüggő vagy a centi rabja? | Peak Man

Nem napokat, még csak nem is heteket, inkább hónapokat. A tartós, fenntartható testsúlycsökkenést nem lehet koplalási kampányokkal elérni. Ha például 10 kg-t szeretnénk fogyni, tűzzük ki, hogy hét múlva 5 kg-val leszünk kevesebbek. Ha előbb sikerül — szuper!

SIKERTÖRTÉNETEK

Ha eddigre sikerül — szuper! Ha elértük ezt a részcélt, jöhet a következő! Elcsépeltnek hangzik — de életmódváltás hogyan lehet mérni a fogyás sikerét nem megy.

illik fogyás kiegészítő

Ebből elég. Nagyon nagy része fejben dől el. A fenntartható fogyáshoz az ideális testsúlycsökkenés tempója a heti -0,kg.

Igen, a sikernek ára van, de megéri!

Ez sincs persze kőbe vésve, ez lehet néha ennél kisebb vagy nagyobb mértékű is. Gondoljunk bele, hogy az évek, évtizedek alatt felhalmozódott súlyfeleslegtől nem fogunk tudni napok, hetek alatt megválni.

a zsírsejtek égetésének módjai Lehet fogyni a vitamix segítségével?

Legyünk türelmesek magunkkal szemben, ne a strandszezonra koncentráljunk. Ismerjük fel, hogy a túlsúly nem esztétikai, hogyan lehet mérni a fogyás sikerét egészségügyi probléma.

hogyan lehet mérni a fogyás sikerét lefogy a hátom

A felesleges kilók krónikus betegségekhez vezetnek, amelyek előrehaladott állapotban már pusztán életmódváltással nem lesznek kezelhetők. Előzzük meg ezt az állapotot, szeressük magunkat ennyire!

Ha úgy érezzük egyedül vagyunk az úton és tanácsra van szükségünk — a személyre szabott megoldásokhoz forduljunk személyesen szakemberhez: szakképzett dietetikushoz, edzőhöz.

hogyan lehet mérni a fogyás sikerét lecsökkent jelentőség