Éget zsírt a hát felső részén. Kapcsolódó cikkek


Frányó Eszter

Szöveg: Csaba Orsolya Frissítve: Barna Krisztián Szandra lelkes hobbifutó, ez a sportág számára az egyik legkedvesebb énidős elfoglaltság. Ha kezdő vagy, ha fogyni szeretnél, ha javítanál a tartásodon. Futóként mikor végezd az erősítőgyakorlatokat, ha egy adott területet karcsúbbá szeretnél tenni, illetve ha izmot akarsz növelni? Kezdőként hogyan szeresd meg a mozgást?

Amennyiben fogyni szeretnélmire figyelj a futás során?

A mítikus hasizom

Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Béres Alexandra fitneszedző-fitneszvilágbajnokkal készített villáminterjúnkban. Ezt is olvasd el! Futóként nagyon fontos edzeni a has- éget zsírt a hát felső részén far- és a hátizmot is, ha szeretnéd megőrizni ezeknek a területeknek az erejét, a formáját, a szép tónusát.

Ha fogyni szeretnél az adott éget zsírt a hát felső részén, például a fenekedről vagy a hasadrólakkor végezd el a gyakorlatokat közvetlenül a futóedzésed után! Válassz ki gyakorlatot az adott testrészekre, és ismétléssel végezz el belőlük 3 kört.

akaraterő, hogy lefogy

A saját testsúlyos gyakorlatok közül például a kitörés, a guggolás, a fekvőtámasz, a zsugorfelülés, a  plank kifejezetten jó választás. Amennyiben az izomtömeg növelése, a szép tónus elérése a célod, akkor ne a futóedzésed napján végezd az erősítő edzést!

Hiszen a futás alatt beinduló zsírégetési folyamat miatt aznap már nem igazán hatékony a tömegnövelési célból végzett tréning.

A növelni kívánt izomcsoportokra célszerű heti egyszer erősíteni, viszonylag nagyobb súlyokkal, kevesebb ismétlésszámmal dolgozva, a körök között 1 perces pihenőkkel.

Miért fontos kiemelten odafigyelni a hátizom erősítése?

éget zsírt a hát felső részén

Gyakran találkozom azzal a problémával, hogy a futó tartása nem túl jó, a váll és a hát mintha előre esne. Kiemelten fontos tehát erősíteni a hátizmokat, a  gerinc tartóizmain kívül a váll hátulsó részén, éget zsírt a hát felső részén hát felső részén elhelyezkedő izmokat is, hogy megőrizd vagy visszaszerezd a szép testtartásodat.

éget zsírt a hát felső részén

Hatékony és egyszerűen kivitelezhető hátizom-erősítő gyakorlatok a tartás javítására a hason fekvésben végezz mozdulatsorok. Az ellentétes kar- és lábemelések ennek nehezített változata a trallózás: tartsd meg éget zsírt a hát felső részén a karodat, lábadat, és így mozgasd gyorsan.

Fáj a háta felső része? Ez az oka

Emellett a másik kedvencem a következő: hason fekvésben húzd hátra a könyökeidet úgy, hogy közelíted azokat egymáshoz. Szintén ajánlott gyakorlat az is, amikor térdelőtámaszban felhúzod a hátadat ívbe domború hátmajd visszaengeded.

  1. Fogyás, de nem veszített hüvelyk
  2. Fáj a háta felső része? Ez az oka - EgészségKalauz
  3. Viszcerális zsír csökkentése - Fogyókúra | Femina
  4. Mi az a „zsírégető pulzus”?

Szánj legalább naponta percet a hátizmaid erősítésére! Milyen motivációs tippet adnál a kezdő futóknak?

Mi az a „zsírégető pulzus”?

Első lépésként azt az alapmotivációt kell megkeresni, amely segít abban, hogy szokásoddá váljon a futás. Ha nincs meg ez az inspiráció, és csak másoktól hallod folyton, hogy el kellene kezdened, akkor nem tud a mindennapjaid részévé válni a sport.

fogyás malibu

Először tehát találd meg magadban azt a belső indíttatásthogy miért szeretnél belevágni. Ez lehet a éget zsírt a hát felső részén cél, az egészséged hosszú távú megőrzése, a stressz leküzdéseaz aktív időtöltés iránti vágy, a belső erő és kitartás megszerzése, bármi, csak az a lényeg, hogy a tiéd legyen!

EXTRA AJÁNLÓ

Ahány ember, annyi motiváció, és amint megtalálod a sajátodatmár megtetted az első lépést. A következő fontos mozzanat az, hogy megteremtsd az időt a hétköznapjaidban a sportra, és ehhez ragaszkodsz is.

éget zsírt a hát felső részén

Mire kell figyelnie annak, aki fogyási céllal vág bele a futásba? Arra, hogy nyugodt tempóban legalább 30 percet fusson.

Alultápláltságot jelent.

Testnevelő tanárként végeztem, tapasztalatból tudom, hogy sokan iskolás korukban utálják meg a futást, köszönhetően a jó öreg Cooper-tesztnek, meg annak, mikor kötelező jelleggel kiküldik őket futni. Pedig a  zsírégetés szempontjából nem azt kell elérned, hogy a fogyni holmes során minden alkalommal megharcolj önmagaddal, kikészülj, és mindig a maximumon teljesíts, hanem azt, hogy elindulj, és fuss legalább 30 percet!

5 trükk, hogy végre eltüntesd a hasi zsírt

Ha lassan, akkor éget zsírt a hát felső részén, a zsírégető pulzustartományban, ami a maximális értéked százaléka erre van egy nagyon általános számolás, a mínusz életkor szorozva 0,tel, de a leghatékonyabb és legbiztosabb út az, ha pulzusmérős órát hogyan veszítjük el a zsírt? Az orvos tanácsai kezdő futóknak Sokaknál előfordul, hogy egy kimerítő, hosszabb futást követő órákban túleszik magukat, és ezzel a fogyási céljaik megvalósulását is akadályozzák.

Azt javaslom, hogy aki a fogyás miatt fut, az a hosszabb edzést követő egy órán belül fogyasszon el kalóriát.

Hatályos: Az adatok kezelésével összefüggésben Szolgáltató mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a Honlapot igénybe vevő felhasználókat a Honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintett felhasználó jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről.

Ezzel elkerülheti a farkaséhséget, hiszen a kiéhezett szervezet megkapja azt, amire szüksége van. És ami még nagyon fontos, hogy ez az étkezés ne cukorból, hanem  jó minőségű szénhidrátból és fehérjéből álljon össze! Az intervall és a zsírégetés Vajon a futásnál melyik az az edzéstípus, amely a legtöbb zsírt égeti el?