Égető testzsír. Csökkentse a testzsír-százalékot!


  1. Letöltések, hasznos adatok Zsírégetés leegyszerűsítve Miért válik rögeszmévé a zsírégetés oly sok ember számára?
  2. Azonban, azt már kevesen tudjuk, hogyan is zajlik valójában a zsírvesztés folyamata.
  3. 5 tanács a testzsír elégetéséhez izomvesztés nélkül - GymBeam Blog

Zsírégetés fokozás Melyik kardió módszer segít leggyorsabban leolvasztani a zsírt? A makacs testzsír elvesztésének leghatékonyabb eszköze az aerob gyakorlatok végzése.

Ez eddig sem volt titok, viszont mi most arra keressük a választ, hogy az elterjedt módszerek, gyakorlatok közül, melyik segít leggyorsabban megszabadulni a feleslegtől. Van egyáltalán különbség?

Nagyobb súllyal fittebben

Természetesen van. Az aerob jellegű aktivitás természeténél fogva azt jelenti, égető testzsír elsődleges üzemanyagként szervezetünk a zsírt fogja felhasználni, míg ezzel együtt kisebb mértékben fog fogyni fehérje és szénhidrát készletünk. Aerob tevékenység többek között az evezés, futás, gyaloglás, kerékpározás és ezek változatai.

meddig éget 10 testzsírt úttörő nő lefogy

Ezen testmozgások során az oxigén, a zsírok és a szénhidrátok égető testzsír az adenozin-trifoszfátot ATPmely az összes sejt alapvető táplálékforrása. Az aerob gyakorlatok inteznzitásának megállapításához az Égető testzsír, azaz a maximális pulzusszám kiszámítását kell elvégeznünk.

Ehhez, ha férfi vagy akkor,  as számból ki kell vonnod a saját életkorod, ha nő vagy, akkor ból vond ki. Az eltérő intenzitású gyakorlatok végzése, mind más hatással van szervezetünkre.

fogyás los gatos új kávé, amely segít a fogyásban

Miután már tisztában vagyunk azzal, hogy számunkra melyik a legmegfelelőbb intenzitás, most nézzük ehhez milyen gyakorlatokat érdemes választani. A lényeg, hogy élvezzük és végezzük hatékonyan, erőteljesen égető testzsír gyakorlatokat. A kezdők, a sérüléssel küzdők, az elhízottak számára a gyaloglás lesz a legjobb testmozgás, mivel alacsonyabb intenzitású, de mégis hatékony zsírégető.

a legjobb zsírégető koffein nélkül kövér beteg és majdnem halott súlycsökkenés

Az anyagcsere felgyorsulása csak a séta után egy-két égető testzsír növekszik, szemben a magasabb égető testzsír aerob aktivitással, mely égető testzsír 24 óráig vagy annál tovább is tarthat.

Futás kb. Kerékpározás kb. Akár egy szobakerékpáron is végezhető gyakorlat, így még ki sem kell mozdulni otthonról, hogy zsírt égethessünk. Tökéletes mozgásformának tekinthető, hiszen minden izmot megmozgat, az előbbiekhez képest a legtöbb kalóriát égethetjük el a mozgás közben.

További cikkeink a témában

Úszás kb. Amennyiben több úszásformát is ismerünk, érdemes váltogatni azokat, mert így az összes izomcsoportot megmozgathatjuk. A sérülés lehetősége nagyobb, mint a fenti gyakorlatok végzésekor, hiszen az alsó végtagok és a csípő is nagy terhelésnek van kitéve.

Állóképességet, robbanékonyságot és sebességet növel.