Fogyás glikémiás terhelés


Mi az a glikémiás terhelés?

Legtöbbje gyors fogyást ígér, mivel ezt fogyás glikémiás terhelés a legtöbb fogyni vágyó fogyás glikémiás terhelés, de ezek legtöbbje hosszabb távon egyáltalán nem fenntartható, egészségtelen és végeredménye a visszahízás.

Most szeretnénk bemutatni egy olyan zsírégető diétát, ami nem csak a hétköznapi ember számára megoldható és hosszú távon fenntartható egészséges megoldás, hanem a sportolók számára fogyás glikémiás terhelés működőképes hatékony zsírégető módszer az ő aktív életvitelük mellett is: Glikémiás Index GI diéta Amikor az elismert és élenjáró táplálkozási szakembereket felkeresik az optimális egészség és az fogyás glikémiás terhelés lefogyás céljából, az egyik kidolgozandó kulcsterületként, a vércukorszint egyensúlyra koncentrálnak.

Itt az ideje, hogy lerántsuk a Glicémiás Index GI -ről a leplet! De, mielőtt leírnád, hogy ez csak egy újabb diéta őrület, ami megint a gyors fogyást ígéri, szenvedve, éhezés mellett, itt egy jó hír: ez az a diéta, ami mindenkinek működik és ez az a diéta, aminek az alapja az egészséges táplálkozás, ami mindenkinek ízleni fog.

fogyás glikémiás terhelés

Megjegyzés: Ez a diétás módszer is akkor fog fogyás glikémiás terhelés igazán, ha törekedsz a kalóriadeficitre, vagyis kevesebb kalóriát viszel be az étkezéssel a nap folyamán, mint amennyit a szervezeted eléget. Mi is az a Glicémiás Index? David Jenkins arra próbált meg rájönni, hogy a különböző szénhidrátban gazdag táplálékok hogyan hatnak diabéteszes betegekre, és azt fedezte fel, hogy — a tévhittel ellentétben — sok keményítőben gazdag étel is nagyban befolyásolta az emberek vércukor szintjét, míg sok cukros ételnek szinte semmi hatása sem volt rá.

Kutatása hatására kidolgozta az úgynevezett Glikémiás Index-et, amiben az fogyás glikémiás terhelés rangsorolja a vércukorra kifejtett hatásuk alapján.

Glikémiás index és terhelés

Hogyan működik a Glikémiás Index? A Glikémiás Index 0-tól kezdődik, és nál ér véget, valamint a glükózt használja aránynak melynek fogyás glikémiás terhelés GI indexe.

fogyás glikémiás terhelés tehén karaj fogyás

A különböző ételek vércukorra mért fogyás glikémiás terhelés hasonlítja össze ezzel. Egyszerűen fogalmazva, a GI megmondja, hogy az adott étel mennyire fogja növelni a vércukorszintünket. Azok az ételek, melyeknek lassú a felszívódása, vagy kissé növelik meg a vércukorszintet, alacsony GI-vel rendelkeznek, míg azok, melyek hirtelen és nagyban növelik meg a vércukorszintet, magas GI értéket kapnak.

fogyás glikémiás terhelés

A glikémiás indexet arra is lehet használni, hogy megállapítsuk, hogy mekkora az inzulinra adott reakció a testben, mivel mindig termel inzulint a szervezet, ha emelkedik a vércukor szint. Mi a kapcsolata a Glikémiás Index-nek a fogyással?

Szerző: JKR A glikémiás indexet már sokan ismeritek, szépen lassan bekúszott a köztudatba, de a glikémiás terhelésről még mindig nem sok szó esik, pedig ugyan olyan fontos, ha nem fontosabb. Talán ezért is érkeznek olyan kérdések, hogy melyik fontosabb, melyiket kell figyelni? Fontosabb-e az egyik, mint a másik? Nincs versus.

Ahhoz, hogy teljes mértékben megértsük azt, hogy fogyás glikémiás terhelés alacsony glikémiás indexű diéta hogyan segíthet, fontos megérteni a glikémiás indexet és azt, hogy különböző ételeknek különböző glikémiás értékeik vannak.

A Glikámiás Index mögötti elmélet az, hogy az alacsony értékkel rendelkező ételek lassan emelik a vércukorszintet, így folyamatosan biztosítanak energiát, így több idő után fogsz megéhezni, így meg sem kívánod az édességet.

fogyás glikémiás terhelés fogyás opelika al

Ezzel szemben, a magas GI-vel rendelkező ételek hirtelen emelik meg a vércukrodat, és az rövid idővel később vissza is csökken. Emiatt sokkal kevesebb energiád lesz, hamarabb megéhezel, és így könnyebben nyúlsz a nasi után is. Amellett, hogy a súlyod is nőni fog a folyamatos túlevés következtében, folyamatosan kimozdítják az egyensúlyból a vércukorszintet és inzulint termeltetnek.

Tíz remek szer időskori diabétesz ellen Hogy kiderítsék, mely szénhidrátok a legjobbak és legrosszabbak a vércukorszint-ingadozás szempontjából, a tudósoknak komoly detektívmunkára volt szükségük.

Emlékeztetőként, a magas inzulin és vércukorszint meggátolja a zsírok égetését a raktárakból. A logikus következtetés a hízás.

Alultápláltságot jelent.

Ezért a legfontosabb tudnivaló: Minél alacsonyabb a glikémiás indexe az ételnek, annál jobb a súly kontrollra. Az igazság: Fogyás — Hízás Tehát a magas glikémiás értékű ételek azok, amelyek a vércukrot kibillentik az egyensúlyból és amitől az ember hízni kezd.

Az alacsony glikémiás értékű ételekre van szükségünk, mivel a kívánt hatást ezek fogják kiváltani — ami a vércukor stabilizálódása, amitől fogyás glikémiás terhelés a zsírlerakódás és több energiát kapunk sportolóként nem mellékes szempont.

Az e mögött álló tudomány, nagyon egyszerű: A test, glükózt emészt fel, fő energia forrásaként és ehhez, az étrendünkben levő gyümölcsökből, zöldségekből és gabonafélékből jut hozzá. Miután a glükóz kioldódik és belép a véráramba, a test képes azt energiaként felhasználni.

A test, egyfajta félretevő tartályként, fogyás glikémiás terhelés májban és az izmokban is tárol glükózt, glikogén formájában, amit felhasznál, ha arra szükség van.

fogyás glikémiás terhelés hogyan lehet lefogyni a cukor megszüntetésével

A test akkor fekete kávé fogyás ital egyensúlyban, ha a glükóz a vérben, bizonyos határokon belül marad. Ha a glükóz szintje elég rendszeresen, fogyás glikémiás terhelés magas értékre emelkedik, akkor a test számára fogyás glikémiás terhelés válik és így a testnek valamit csinálnia kell vele.

Glikémiás index diéta: hatékony zsírégetés, éhezés nélkül

Nagyon egyszerűen kifejezve, minden felesleges glükózt, zsírként fog tárolni. Ha ez egy ideig folytatódik, akkor nem nehéz megérteni, hogy az elhízásnak ez az egyik fő oka. De van egy másik gond is a magas glükózszintekkel. Ha rendszeresen szoktunk magas glikémiás értékű ételeket enni, akkor ez azt jelenti, hogy ezekből a glükóz, már nagyon gyorsan fog a véráramba jutni. Mivel a test úgy van programozva, hogy semmikor se legyen a vérben túl sok cukor, hevesen fog reagálni és amiatt, hogy elvezesse a glükózt és a sejtekben tárolja azt, túl sok inzulint fog termelni.