Fogyni felsők


Fogyni felsők 0 Mindennap sokat dolgozol, és nincs időd edzésre járni? Megmutatjuk, hogyan érheted el néhány egyszerű gyakorlattal a kívánt alakot!

Feliratkozás

Feszes karizom: használj törölközőt! Eljött az ujjatlan felsők és pólók időszaka, mindenképpen edzened kell tehát a karodat. Ehhez vegyél a kezedbe egy fogyni felsők fürdőlepedőt, majd tegyél úgy, mintha erősen ki akarnád csavarni.

Váltogatva hol a jobb, hol a bal kezeddel tekerd erősebben, összesen nyolcszor mindkét fogyni felsők.

Hogyan fogytam le 25 kilót egyszerűen/40 felett

Formás comb: porszívózz! Alapállásként fogd meg a porszívó csövét, és nyújtsd előre az egyik lábad, ezzel biztosítva az egyensúlyodat. Támaszkodj a sarkadra, a testsúlyodat pedig helyezd a hátsó lábadra, majd hajolj előre, és maradj ebben a pózban 10 másodpercig.

Végezd el ötször, lábcserével.

Formás comb: porszívózz!

Meglátod, nem csak a porcicák tűnnek el, a hátsó combizmod is fejlettebb lesz! Bicepsz-tricepsz erősítés: irány bevásárolni! Rendben, ehhez valóban ki kell mozdulnod otthonról, de csak a sarki boltig. Megéri: a hétvégi ebéd hozzávalóinak hazacipelése jót tesz az alakodnak!

Most már biztos, ez a legjobb sport, ha fogyni szeretnél

A megvásárolt termékeket rendezd el két szatyorban úgy, hogy azok súlya közel azonos legyen. Ha kissé behajlított karral viszed őket hazáig, azzal nemcsak fogyni felsők bicepszedet, hanem a fogyni felsők is edzed. Irigylésre méltó vállizmok: ásványvizes palackot a kézbe! Állj vállszéles terpeszben, a fogyás egészséges százaléka havonta kezedben egy-egy teli félliteres palackkal.

Ruhák és kiegészítők

Emeld a karodat oldalsó középtartásig, majd vissza. Ismételd meg tízszer. Hamarosan olyan gömbölyű vállaid lesznek, hogy mindenki megcsodálja! Az alkar formálása: eddz mosogatással!

Bármennyire hihetetlennek tűnik is, a mosogatószivacs bizony fontos kelléke az otthoni fitneszprogramnak! Miközben a tányérokat tisztítod vele, nyomd össze erőteljesen minél többször, előbb a jobb, majd a bal kezeddel.

túlsúlyos, és szeretne fogyni rplnd fogyás

Feszes popsi: lift helyett lépcső! Nem kell fitneszterembe járni, és félórát eltölteni a taposógépen ahhoz, hogy feszes legyen a hátsód.

Fehérjék és fogyás: hogyan befolyásolják a fehérjék fogyást?

Elég, ha mindenhova a lépcsőn mész fel az emeletre. Ha csak az elsőn vagy a másodikon laksz, nehezítésképpen szedd kettesével a fokokat. Nincs kedved kocogni vagy futni menni?

fogyni felsők karcsú kupa

Helyettesítsd egyszerű ugrálással! Hetente háromszor szökdécselj öt percig, kedved szerint páros vagy váltott lábbal, comb- fogyni felsők sarokfelhúzással. A gyakorlat beindítja a zsírégetést. Lapos has: csak feküdj a földön!

egy héten belül 5 testzsír veszít newtown fogyás

Persze egy kis trükk van benne: miután megtetted, húzd fel a lábadat úgy, hogy a talpad a talajon maradjon, majd tegyél egy kis labdát a hasadra. Ezután emeld meg a felsőtested annyira, hogy a labda a combodhoz guruljon.

Jojó stop! Minőségi fogyókúra ősszel

Karcsú fogyni felsők nézz tévét! Közben feküdj a jobb oldaladra a kanapén, a fejedet támaszd fogyni felsők a tenyereddel. A másik kezedet lazán helyezd a fogyni felsők elé.

A jobb lábadat hajlítsd be, a balt pedig kinyújtva emeld fel, majd lassan ereszd le. Ismételd tízszer.

Ma van Amália napja!

Ezután fordulj a másik oldaladra, és csináld meg így is a gyakorlatot. Meglátod, ha fogyni felsők elvégzed, hamarosan megszabadulsz a zsírpárnáktól. Izmos vádli: görgess sünilabdát! Ezt a tüskés műanyag gömböcskét könnyen beszerezheted bármelyik sportboltban vagy szupermarketben. Miután kedvenc sorozatod új részének főcímzenéje felhangzik, ülj le egy székre vagy a kanapéra, és kezdd el görgetni a talpaddal a sünilabdát.

Körözz vele jobbra, majd balra, fogyni felsők irányba nyolcszor.

legjobb karcsúsító zokni